We lezen verder op www.webooks.nl

Verbreding
Na ruim 2,5 jaar leesverslagen geschreven te hebben op De Lezersvriend, vind ik het tijd voor verbreding. Ik blijf leesverslagen schrijven, maar er kan op mijn nieuwe site nog veel méér gebeuren.

Logo_WebooksLeesiconen
Samen met andere lezers die hun enthousiasme over boeken graag willen delen, ben ik een verzamelblog http://www.webooks.nl begonnen. Geen iTunes, maar weBooks! Kijk er maar eens rond, en als je mij volgt als ‘leesicoon’, dan krijg je iedere maand tips van mij over boeken die ik interessant vind. Of misschien wil je ook iemand anders volgen. Kan allemaal.

Couperus e.a.
Maar wat kan daar dan nog méér? Wel, we zijn daar o.a. een mooi initiatief begonnen rond 150 jaar Louis Couperus. Hier vind je daar meer over. Maar als je verder op de site kijkt begrijp je wat ik bedoel met verbreden. Het lezen van goede boeken promoten. Daar gaat Webooks.nl over. Of dat nu in bedrijven, in weeshuizen of gewoon bij jou op de bank is.

Tien jaar verder
Ik ben erg gelukkig met deze verbreding. Zo kunnen we nog wel tien jaar verder. Blijf je ons ook volgen? Dan zie je ik graag terug op http://www.webooks.nl!

Groet,
Bart Geeraedts

Geef een reactie

